Khamis, 1 Mac 2012

MAAF LA ..WEH, PAHANG BUKAN TEMPAT SENANG2 BUAT AKTIVITI MAKSIAT!!

Baru-baru ini negara sekali lagi digemparkan dengan al-kisah tangkapan maksiat seorang pemimpin parti politik pembangkang dengan isteri orang disebuah hotel terkemuka di Balok, Pahang.

Tangkapan pukul 3 pagi waktu orang tengah syok mimpi mengemparkan kerana yang menangkapnya bukan orang lain tetapi suami kepada si wanita yang bersama dengan penceramah terkenal dari PKR yang duduk sebilik dipagi kejadian.

Ustaz yang terkenal itu telah ditahan untuk diambil keterangan oleh JAIP..hakikatnya sudah pasti kejadian tangkapan khalwat ini benar-benar berlaku.. salah atau tidak terserah kepada pihak yang bertanggung jawab walau apa pun dalih yang dibuat...

Selepas ini mungkin pihak pembangkang turut menunding jari kepada UMNO yang menjadi dalang tangkapan tersebut.. biasalah semua yang berlaku terhadap pembangkang akhirnya UMNO jualah yang menjadi penyebabnya.. mudah.. cukup mudah melepaskan masalah kepada orang lain.. sedangkan apa yang berlaku telah jelas tidak melibatkan sesiapapun.. tambahan pulak yang tukang tangkap adalah Si SUAMI... ngape nyalahkan orang lain weh..??

Apa yang hendak dirumuskan disini ialah pihak JAIP...organisasi yang telah diamanahkan menjalankan kan tugas mereka .. syabas kepada anda.. jangan pilih bulu..bongkar dan selongkar apa yang patut.. jangan ada pihak yang ingat di Pahang ni senang-senang untuk buat aktiviti maksiat dan tidak bermoral..


Psstt.. Tangkapan ini membuktikan JAIP organisasi yang telus dan cekap, teruskan kecermeralangan JAIP!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan