Ahad, 8 Jun 2014

SUKAN BOLASEPAK MAMPU SATUKAN SOKONGAN KEPADA KERAJAAN BN..

Demam bolasepak di Malaysia semakin memuncak..liga Super, Piala FA dan Liga Perdana semakin rancak dipertandingkan dan demam piala dunia semakin terasa yang tinggal kurang 4 hari lagi..pastinya seluruh peminat yang menguasai pola sukan yang paling diminati oleh rakyat di Malaysia terus menerima impak yang besar didalam masyarakat.

Jika ianya diuruskan dengan baik dan diberikan perhatian serius oleh Kerajaan , ramai berpendapat melalui sukan ini pihak pemerintah boleh mendapatkan sokongan secara tidak langsung kepada parti BN yang menjadi tulang belakang kepada pembangunan sukan di Malaysia melalui kepimpinan, dana dan kemudahan untuk menarik minat dan memeriahkan sukan bolasepak di Malaysia.

Kepimpinan negara ,negeri dan daerah serta kawasan kawasan parlimen harus merebut peluang ini serta mengekplotasi sebarang peluang yang ada untuk menarik sokongan rakyat kepada BN.

Jika ini dilakukan, pihak Kerajaan yang diterajui BN akan terus kekal memerintah melalui 'politik sukan' yang mempunyai ramai pengikutnya.


MALAYSIA BOLEH! BN BOLEH!

8/7/2014

Tiada ulasan:

Catat Ulasan