Isnin, 14 Mac 2011

DEMONSTRASI DESAK ANWAR SERAH SAMPEL DNA BUKTI RAKYAT MAHU KES LIWAT SELESAI.

Demonstrasi mendesak DSAI serah sampel DNA yang dibuat oleh Ngo dan parti politik semalam dan kelmarin membuktikan rakyat mahu supaya kes liwatnya dapat diselesaikan dengan cara yang terbaik.

Ramai yang berpendapat Anwar sepatutnya tidak berasa takut atau gentar untuk menyerahkan DNA seperti yang diminta jika beliau dipihak yang benar.

Sesuai dengan prinsip keadilan yang diperjuangkan oleh PKR sepatutnya beliau menyerahkan DNA itu secara sukarela.

Ramai hairan kenapa Anwar takut sangat untuk serahkan DNA tersebut, ramai berpendapat DSAI mungkin ada sebab musabab yang begitu besar untuk berbuat demikian kerana ada kemungkinan terdapat rasikio yang maha besar menanti beliau jika berbuat demikian.

Demonstarsi yang dibuat diseluruh negara semalam membuktikan semua pihak inginkan kes ini dapat diselesaikan sekaligus memberi Anwar peluang untuk membersihkan dirinya dan memberi sinar kepada perjalanan politik beliau dalam usaha menawan Putrajaya dalam PRU ke 13 nanti.

Sepatutnya ahli keluarga Anwar dan teman rapatnya Azmin Ali serta rakan-rakan dalam Pakatan Rakyat turut mengsyorkan Anwar berbuat demikian demi mencari keadilan yang sebenar kerana dengan cara ini cita-cita mereka untuk memerintah Malaysia akan nampak lebih jelas dan akan menjadi nyata!

Karpal Singh yang menjadi peguam bela Anwar juga perlu berbuat demikian untuk memudahkan kerjanya dan tidak terus memutar belitkan fakta sehingga mengelirukan banyak pihak dan rakyat jelata.

Oleh itu tiada sebab untuk Anwar berdolak dalik lagi, rakyat sedang melihat apa yang saudara ingin lakukan selepas desakan ini, tiada cara lain lagi.. berkerjasamalah supaya kes ini dapat diselesaikan.. jangan jadikan rakyat sebagi benteng untuk melndungi kes saudara... rakyat juga ingin tahu apa kesudahan episod cerita ini.. .

Dengan harapan kes ini selesai dalam mencari kebenaran ... DSAI perlu serahkan DNA secara sukarela dan rakyat pasti akan tahu siapa sebenarnya lelaki "Y" yang dimaksudkan!!!

Sekian.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan