Selasa, 22 Mac 2011

PENTINGNYA KEMENANGAN BN DI SARAWAK

Pembubaran DUN Sarawak semalam menandakan bermula gendang perang untuk memenangi pilihanraya DUN oleh parti-parti politik terutama berpengkalan di Sarawak.

SPR dijangka bermesyuarat dan mengumumkan tarikh penamaan calon dan hari mengundi esok yang menjadikan Sarawak sebagai tempat tumpuan untuk pertembungan ini.

Ramai berpendapat BN masih merupakan sebuah parti yang diperlukan oleh rakyat di Sarawak dalam meneruskan agenda pembangunan yang masih menjadi faktor utama bagi sekelian warga Sarawak.

Pimpinan Pehin Taib Mahmud masih perlu walaupun beliau telah terlalulama sebagai Ketua Menteri dan berjanji akan memberikan laluan kepada muka baru selepas pilihanraya ini.


Jika BN menang dengan bergaya nanti, ianya menjadi petanda besar kemenagan juga akan berpihak kepada BN dalam PRU Ke 13 nanti. Pakatan Pembangkang dikatakan masih belum ketemu formula hingga kini dalam pengagihan kerusi untuk ditandingi.

Oleh itu kepada pengundi di bumi kenyalang lakukan lah yang terbaik untuk menentukan perjuangan bangsa demi kebahgiaan anak cucu kita dihari muka... Pilihlah yang lebih baik dari kaca.. kerana kaca selalunya membawa luka jika ianya pecah dan bersepah.. Renung-renungkan..

Selamat Berkempen dan Selamat Mengundi..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan