Selasa, 8 Mac 2011

Syabas BN Pertahan Merlimau dan Kerdau!!

PRK Kerdau dan Merlimau telah pun berlalu dengan keputusan memihak kepada BN dengan majoriti yang sangat membanggakan.

Kepada pengundi DUN Kerdau dan Merlimau tahniah diucapkan kerana anda telah membuat keputusan bijak dengan memilih BN sebagai parti penerus kesinambungan perjuangan bangsa.

Rata-rata boleh disimpulkan kejayaan BN berkat usaha semua pihak disamping kesepaduan jentera yang nya yang telah menjelajah ke pelosok ceruk daerah mengundi untuk merayu undi.

Di kerdau, kehadiran Datuk Seri Anwar Ibrahim untuk berkempen mengundang padah kepada PAS kerana ramai yang mengetahui DSAI merupakan liabiliti kepada PAS untu memenangi pilihanraya ini. Masalah peribadi beliau menghantui kepercayaan pengundi tambahan pula Umi Halfida adik Azmin Ali yang mendakwa beliau tahu benar perangai buruk Anwar telah memberikan ceramah dan mengekori kemana saja Anwar berceramah untuk menjawab segala hujah Anwar.

Akhirnya BN menang juga dengan majoriti lebih besar memberi petanda ada sinar kepada parti berkenaan untuk menghadapi PRU ke 13 nanti. Kecenderungan pengundi India dan kekuatan pengundi melayu terutama di Felda menjadi aset penting kepada BN dan diharapkan momentum sebegini dapat diteruskan.

Syabas BN !!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan