Jumaat, 20 Mei 2011

Meneka Tarikh PRU Ke 13...

Gelombang PRU Ke 13 telah menampakkan tanda, BN nampaknya telah mengerakkan jenteranya diakar umbi, difahamkan semua Bahagian UMNO diseluruh negara telah dan akan menghantar ahli untuk menghadiri Kursus Pilihanraya..pekara ini telah diperkatakan oleh YB. Datuk Ahmad Zahid Hamid selaku Penegerusi Biro Latihannya.., manakala Setiusaha Agung UMNO dan BN Datuk Tengku Adnan juga telah menjelaskan bahawa BN akan mengadakan pilihanraya olok-olok ( percubaan).. semua langkah yang dibuat oleh UMNO dan BN ini merupakan kesungguhan mereka untuk mempertahankan kerajaan yang ada disamping meneruskan perjuangan kepada bangsa, agama dan negara.

Semalam 18hb Mei, 2011 presiden Pas Tuan Guru Haji Hadi dengan nada sindirin mengatakan Pas tidak akan membuat pilihanraya olok-olok seperti UMNO/BN bahkan Pas komited untuk menunggu pilihanraya sebenar bagi mengambil alih Kerajaan.

Sikap menyindir dan kenyataan angkuh ini sebenarnya tidak patut lahir dari seorang pemimpin seperti haji Hadi Awang, UMNO dengan cara dan pendekatan mereka, sepatutnya Pas berbuat sesuatu seperti UMNO jika beria-ia untuk memerintah dan menguasai Kerajaan.

Rakyat juga telah bersedia untuk PRU ke 13 ini, dari apa yang dapat diperhatikan sokongan mereka kepada BN bertambah baik dan mengakui langkah yang dibuat oleh Datuk Seri Mohd Najib selaku Perdan Menteri memang memuaskan hati rakyat, Gagasan 1Malaysia yang dipeloporinya berjaya menyatukan rakyat pelbagai bangsa dinegara kita di samping konsep mendahulukan rakyat didalam pelbagai pekara sangat diterima ramai..

Kepada seluruh rakyat Malaysia terutama penyokong2 BN marilah kita bersama-sama dengan YAB Perdana Menteri meneruskan segala usaha yang sedang dan telah dilaksanakan, untuk tujuan tersebut kita juga diseru memberikan sokongan dan dokongan supaya Kerajaan BN yang telah banyak berjasa ini terus diberi kepercayaan dan mandat untuk menerajui Malaysia melalui sokongan dan undi kita bersama daalm PRU Ke 13 nanti, Insyallah...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan