Ahad, 17 Julai 2011

Bolasepak- Malaysia Bakal Gergasi Asia?

Tengok pasukan bola Malaysia berentap dengan Liverpoll semalam ramai yang mula yakin dengan mutu skuad bolsepak Harimau Malaya dibawah bimbingan Rajagobal.. pemain seperti tidak merasa gemuruh apabila beraksi dengan pemain ternama dunia..

Larian deras, konsisten dan berani mencuba adalah faktor yang menjadikan pasukan Malaysia hebat dan tidak mempunyai masalah bersaing dengan bintang-bintang ternama Liverpoll.

Meskipun tewas 6-3 pijian harus diberi kepada pemain dan pengusan skuad negara disamping sokongan padu dari 'penyokong fanatik' Liverpoll di Malaysia kepada pasukan kita..

Jika momentum skuad Harimau Malaya ini dapat diterus dan dipertingkatkan ,ramai percaya Malaysia akan kembali bersinar di asia tenggara dan boleh menjadi sebuah pasukan gergasi di Asia seperti Jepun ,Korea Selatan, Arab saudi dan lain-lain yang telah beraksi di piala dunia..

Kepada pemain dan peminat skuad Harimau Malaya teruskan kerja kuat untuk membina mutu sukan bolasepak negara dan 'mengaum' pada tiap kali perlawanan..

Syabas Pak Belang!! Maju dan terus Maju !!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan